mandag den 21. maj 2012

Så er det sommer!

Puha, jeg skal love for at sommeren har meldt sin ankomst, lige nu siger termometeret 28,8 grader og det hænger altså på nordsiden af huset. Jeg har da også taget en havepause inden jeg smelter og så kan der lige blive tid til et enkelt indlæg mere i dag, nu har bloggen jo været lidt forsømt i Kristi Himmelfartsferien.

Jeg har fri om mandagen og i dag har jeg været på havetur. Der er indkøbt plantesække i rå mængder, pelargonier, tvillingeblomst, duftpelargonier, petunia og en masse andet som nu står og venter på at komme i krukker.

Akelejerne er på sit højeste lige nu og de er altså bare smukke.




De selvsår villigt og ind i mellem dukker der spændende nye varianter op. Jeg lader de fleste stå hvis de ikke står i vejen for andet.

1 kommentar:

  1. De er virkelig smukke - tak for de fine billeder:)

    SvarSlet