tirsdag den 9. oktober 2012

Noget om tid og blogging

Det er længe siden jeg sidst har skrevet her på bloggen. Tiden synes at løbe så hurtigt forbi at jeg dårligt når at registrere den ene dag før den næste starter. Og haven ligger lidt forsømt derude og bare venter på at jeg tager mig kærligt af den og får gjort den ordentlig vinterklar.

Måske der snart bliver bedre tid? Til næste år er alting bedre.............en ofte brugt sætning som gentages år efter år. Måske en helt nødvendig forsvarsmekanisme. For jeg tror jo på det hvert år. Og gjorde jeg ikke ville jeg sikkert løbe skrigende ud over markerne og ikke stoppe før jeg nåede vandet.

Jo, til næste år bliver der helt sikkert bedre tid, og mere energi, og masser af nye haveprojekter at kaste sig over............

I næste uge har jeg ferie. SÅ skal jeg i haven, uanset om det regner, sner, stormer eller solen skinner og giver os det efterårsvejr der kan klare hjernen og give godt humør.

Og så vil jeg også skrive om alle mine små og store projekter derude.

Ind til da får I lige et billede af noget af det der gør det skønt at komme i haven i øjeblikket.

Nyd dagen og haven.

1 kommentar:

  1. Kender det desværre kun alt for godt, er en tids-optimist og bliver tit bagud i forhold til de mange planer jeg altid har i hovedet.
    God ferie
    Hilsen Susanne

    SvarSlet