mandag den 9. april 2012

Nu har jeg gået og barslet med tanken om en blog om min have i gennem længere tid - som de småplanter der i øjeblikket vokser dag for dag i vindueskarmen er tanken om en blog vokset inden i hovedet på mig.

Og nu skal det være - mit allerførste indlæg!

Og hvad skal det så handle om? Det skal jo gerne være genialt, morsomt, tankevækkende, filosofisk, originalt og en masse andet - og helst det hele på en gang. Men det kunne selvfølgelig også bare bringes helt ned på jorden - der hvor jeg alligevel tilbringer en del tid i øjeblikket i et desperat forsøg på at overhale ukrudtet indenom..............Og det er i virkeligheden tanken med det hele - at skrive om jord, blomster, grøntsager, successer og fiaskoer, smadrede drivhusglas og smagfulde tomater, erfaringer og spørgsmål, viden og uvidenhed. Og alt sammen baseret på mine oplevelser i min egen og andres haver.

Nu er jeg i gang, der er så meget at fortælle om - og det må komme i små bidder hen ad vejen. 

Jeg kan starte med at fortælle at snart er dette et af de syn man kan nyde i min have.

Velkommen til - jeg håber du får glæde af de indlæg der kommer hen ad vejen - og husk endelig en lille hilsen, det varmer altid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar